اطلاعات راهنما بیماران کلیوی با گرفتگی بعد از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اطلاعات راهنما بیماران کلیوی با گرفتگی بعد از دیالیز

است برخی از اطلاعات است که می تواند به من کمک کند با گرفتگی بعد از شما با گرفتگی دیالیز؟ عضلانی که ممکن است در پاها، دست ها و پاها را درگیر در بیماران تحت دیالیز معمول است انجام می شود وجود دارد. گزارش شده است که حدود 33٪ ~ 86٪ از بیماران دیالیزی باید این علامت، بنابراین دعوت nephrologists بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت معرفی بیشتر در مورد این علائم دارد.

این nephrologists گفت: گرفتگی عضله می تواند بسیار دردناک است که بیماران به سختی می تواند بعد از دیالیز حرکت می کند. برای این بیماران، عوامل متعددی است که می تواند به طور مستقیم گرفتگی شود وجود دارد.

فشار خون پایین، از عوارض شایع دیالیز علت اصلی گرفتگی عضلانی است، نیز می باشد. اگر بیماران نوشیدن مایعات اضافی برای دو دیالیز و مایع اضافی توسط دیالیز خشک، افت فشار خون به راحتی صورت می گیرد. ظاهر افت فشار خون است که معمولا توسط انقباض عضلات، اشکال در تنفس، تهوع، استفراغ و سردرد همراه است.

غلظت های پایین سدیم، افزایش فوق العاده تصفیه و پایین بودن سطح هورمون پاراتیروئید نیز ممکن است علت گرفتگی عضلانی باشد.

پس از معرفی از علل گرفتگی در بیماران دیالیزی، nephrologists را درمان زیر برای کمک به تسکین این ناراحتی است.

1 بررسی مصرف مایعات در طول جلسات دیالیز: با توجه به وضعیت بیماری از بیماران، دکتر در مرکز دیالیز می تواند افزایش وزن خشک بیماران و مایع امن برای دو جلسه دیالیز تعیین می کند. سپس، بیماران باید دنبال الزامات پزشک خود در مایع را.

2 تنظیم مایع دیالیز dialyzer و به موقع: اگر بیماران به برخی از ناراحتی در طول درمان دیالیز، باید با دکتر یا پرستار خود در اطلاع رسانی به درمان جایگزینی کلیه خود را در بهترین شرایط فورا تغییر دهید.

3 ماساژ استفاده و یا پرس گرم: هر دو از این درمان به طور موثر می تواند به از بین بردن گرفتگی عضلات در بیماران دیالیزی، اما باید با راهنمایی متخصصان پزشکی انجام می شود.

علاوه بر این روش مستقیم، پزشکان در بیمارستان Shijiazhuang شرکت کلیه بیماری کلیه نیز این بیماران توصیه برای بهبود عملکرد کلیه و سلامت عمومی از طریق درمان های موثر اگر شانس.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: